NAAM

NAAM

Het merkkarakter laat zien hoe je merk zich uit in toon, houding en stijl. Het maakt je merk menselijk en herkenbaar. Net als bij een persoon gaat het om gedrag, uitstraling en energie. Het karakter bepaalt hoe je merk wordt ervaren — serieus, speels, krachtig, warm…


Wat heb je eraan?


Wat heb je eraan?

Een duidelijk merkkarakter maakt je communicatie consistenter en herkenbaarder. Het helpt bij het vinden van de juiste toon en stijl. Het maakt je merk voelbaar en aantrekkelijk voor de juiste mensen. En het zorgt voor een sterkere, meer emotionele band met je doelgroep.


Gordium

Gordium

Onze naam is niet zomaar bedacht – hij sluit naadloos aan op wie we zijn en wat we doen. Het weerspiegelt onze kernwaarden en missie, en draagt de kracht en identiteit die we in elk project naar voren brengen. Een naam die staat voor verbinding, betrouwbaarheid en groei.

De Gordiaanse knoop

De Gordiaanse knoop

De gordiaanse knoop is een (aanvankelijk) onontwarbare knoop. De Gordiaanse knoop is een oude Griekse legende die wordt geassocieerd met Alexander de Grote in Gordium in Frygië, met betrekking tot een ingewikkelde knoop die een ossenkar vastbond. Naar verluidt zou degene die de knoop kon los kon krijgen voorbestemd zijn om heel Azië te regeren. In 333 v.Chr. werd Alexander uitgedaagd om de knoop te ontwarren. In plaats van een moeizame worsteling om de knoop te ontwarren, sneed hij de knoop open met zijn zwaard, waardoor hij een andere methode toepaste dan al zijn voorgangers. In een alternatieve versie van het verhaal ontwarde Alexander de Grote de knoop door de borgpen uit de juk te trekken.

Metafoor

Metafoor

Een complexe situatie of een schijnbaar onoplosbaar probleem dat wordt opgelost door een

andere methodiek, techniek en denkwijze (perspectief) toe te passen. SmartHazop geeft inzicht en helderheid in complexe situaties en systemen. Benaderd situaties anders (ander/beter perspectief). Geeft het antwoord en biedt inzichten door middel van een andere (betere) innovatie techniek (software).

Belofte

Belofte

Alexander de Grote ging later door met het veroveren van Azië tot aan de Indus en de Oxus, waarmee hij de profetie vervulde. SmartHazop houdt zich ook aan afspraken, beloofd is beloofd. en brengt opdrachtgevers in die zin ook verder.