JOUW

WERELD

JOUW

WERELD

Jouw wereld is waar jouw merk op inspeelt. Het gaat over je doelgroep, de markt en de bewegingen in de maatschappij. Door jouw wereld scherp te krijgen, leg je een fundament voor een relevant merk.

Positionering is de plek die jouw merk inneemt in het hoofd en hart van je doelgroep.

Positionering is de plek die jouw merk inneemt in het hoofd en hart van je doelgroep.

Positionering is de plek die jouw merk inneemt in het hoofd en hart van je doelgroep.

POSITIONERING

POSITIONERING

POSITIONERING

Marktpositie is de plek die je merk inneemt ten opzichte van concurrenten.

Marktpositie is de plek die je merk inneemt ten opzichte van concurrenten.

Marktpositie is de plek die je merk inneemt ten opzichte van concurrenten.

MARKTPOSITIE

MARKTPOSITIE

MARKTPOSITIE

Je doelgroep zijn de mensen die jij raakt en voor wie je merk relevant is.

Je doelgroep zijn de mensen die jij raakt en voor wie je merk relevant is.

Je doelgroep zijn de mensen die jij raakt en voor wie je merk relevant is.

DOELGROEP

DOELGROEP

DOELGROEP

Concurrentie zijn de merken die strijden om dezelfde aandacht of plek in de markt.

Concurrentie zijn de merken die strijden om dezelfde aandacht of plek in de markt.

CONCURRENTIE

CONCURRENTIE

Verkoopargumenten zijn de redenen waarom mensen juist voor jouw merk kiezen.

Verkoopargumenten zijn de redenen waarom mensen juist voor jouw merk kiezen.

Verkoopargumenten zijn de redenen waarom mensen juist voor jouw merk kiezen.

VERKOOPRARGUMENTEN

USP

Een doelgroepprofiel schetst wie je ideale klant is, wat hen drijft en hoe je hen bereikt.

Een doelgroepprofiel schetst wie je ideale klant is, wat hen drijft en hoe je hen bereikt.

Een doelgroepprofiel schetst wie je ideale klant is, wat hen drijft en hoe je hen bereikt.

DOELGROEPPROFIEL

DOELGROEPPROFIEL