JOUW
WERELD
JOUW
WERELD
Jouw wereld is waar jouw merk op inspeelt. Het gaat over je doelgroep, de markt en de bewegingen in de maatschappij. Door jouw wereld scherp te krijgen, leg je een fundament voor een relevant merk.
Positionering is de plek die jouw merk inneemt in het hoofd en hart van je doelgroep.
Positionering is de plek die jouw merk inneemt in het hoofd en hart van je doelgroep.
Positionering is de plek die jouw merk inneemt in het hoofd en hart van je doelgroep.
POSITIONERING
POSITIONERING
POSITIONERING
Marktpositie is de plek die je merk inneemt ten opzichte van concurrenten.
Marktpositie is de plek die je merk inneemt ten opzichte van concurrenten.
Marktpositie is de plek die je merk inneemt ten opzichte van concurrenten.
MARKTPOSITIE
MARKTPOSITIE
MARKTPOSITIE
Je doelgroep zijn de mensen die jij raakt en voor wie je merk relevant is.
Je doelgroep zijn de mensen die jij raakt en voor wie je merk relevant is.
Je doelgroep zijn de mensen die jij raakt en voor wie je merk relevant is.
DOELGROEP
DOELGROEP
DOELGROEP
Concurrentie zijn de merken die strijden om dezelfde aandacht of plek in de markt.
Concurrentie zijn de merken die strijden om dezelfde aandacht of plek in de markt.
CONCURRENTIE
CONCURRENTIE
Verkoopargumenten zijn de redenen waarom mensen juist voor jouw merk kiezen.
Verkoopargumenten zijn de redenen waarom mensen juist voor jouw merk kiezen.
Verkoopargumenten zijn de redenen waarom mensen juist voor jouw merk kiezen.
VERKOOPRARGUMENTEN
USP
Een doelgroepprofiel schetst wie je ideale klant is, wat hen drijft en hoe je hen bereikt.
Een doelgroepprofiel schetst wie je ideale klant is, wat hen drijft en hoe je hen bereikt.
Een doelgroepprofiel schetst wie je ideale klant is, wat hen drijft en hoe je hen bereikt.
DOELGROEPPROFIEL
DOELGROEPPROFIEL