POSITIONERING

POSITIONERING

Positionering bepaalt hoe jouw merk zich onderscheidt in het hoofd en hart van je doelgroep. Het gaat over wie je bent, wat je belooft en waarom mensen voor jou kiezen. Het maakt duidelijk waarin je anders of beter bent dan anderen. Een sterke positionering geeft richting aan al je merkkeuzes.


Wat heb je eraan?


Wat heb je eraan?

Positionering bepaalt hoe jouw merk zich onderscheidt in het hoofd en hart van je doelgroep. Het laat zien wie je bent, wat je belooft en waarom mensen voor jou kiezen. Het maakt je merk herkenbaar, relevant en geloofwaardig. Een sterke positionering zorgt voor focus, houvast en aantrekkingskracht — intern én extern.


Jouw positionering

Jouw positionering

Jouw wereld is de strategische basis van je merk: propositie, doelgroep, profiel, marktpositie en verkoopargumenten. Dit vormt het fundament voor heldere, gerichte communicatie. Jouw wereld is de strategische basis van je merk: propositie, doelgroep, profiel, marktpositie en verkoopargumenten. Dit vormt het fundament voor heldere, gerichte communicatie.